Veelgestelde vragen & antwoorden
Bekijk hier alle veelgestelde vragen rondom het uitkiezen, de levering en de montage van jouw nieuwe keuken of badkamer.
-
Keuken
Bekijk de veelgestelde vragen -
Badkamer
Bekijk de veelgestelde vragen -
Tegels
Bekijk de veelgestelde vragen
Algemene veelgestelde vragen
Vind het antwoord op jouw vraag
Je ontvangt een e-mail van ons met het tijdvak waarin de servicemonteur arriveert. De monteur belt je een half uur voor aanvang. Geen mail ontvangen? Bel 010 - 44 30 210. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Wanneer je een afspraak hebt gemaakt met een leverancier van ons, dan informeren zij je over het tijdstip van het bezoek. Bekijk hieronder de telefoonnummers van de leveranciers.
Leverancier | Telefoonnummer | Website |
AEG | 0172-468468 | www.aeg.nl |
Atag | 088-8821801 | www.atag.nl |
Bauknecht | 076-5306400 | www.bauknecht.nl |
Etna | 088-8821803 | www.hps.nl |
Gaggenau | 088 424 4030 | www.gaggenau.nl |
Novy | 088-0119110 | www.novynederland.nl |
Liebherr | 0297-239955 | www.buram.nl |
Miele | 0347-378888 | www.miele.nl |
Pelgrim | 088-8821802 | www.hps.nl |
Siemens | 088-4244020 | www.siemens.nl |
Whirlpool | 076-5306400 | www.whirlpool.nl |
Mocht je tussentijds benieuwd zijn naar de status van de melding; schroom dan niet om te bellen. Wij staan je graag telefonisch te woord. Bel 010 - 44 30 210 of mail naam en je melding naar service@dhomus.nl.
Neem contact op
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op per e-mail via service@dhomus.nl of bel 010 - 44 30 210. Onze service afdeling is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.