Reviews en ervaringen
Reviews en ervaringen
Scroll voor meer
Het uitzoeken van een nieuwe keuken is een heel avontuur. Er komt nogal wat bij kijken en het draait om de juiste (persoonlijke) keuzes. Lees hier hoe anderen hun aankoop hebben ervaren. Uiteraard nodigen wij onze klanten uit om hier hun ervaring te delen. Hier kunnen wij van leren en onze service continue blijven verbeteren! Want we gaan voor de hoogste klanttevredenheid!
"Hele mooi showroom, deskundig en prettig advies, goede kwaliteit"
"We hebben vorig jaar na de zomer onze nieuwe keuken uitgezocht en samengesteld bij ASTO. Onze ervaring, zowel in de showroom als bij de montage, is zeer positief.
De showroom is mooi en ruimtelijk opgezet en sluit qua stijl goed aan bij onze smaak. De adviseur die ons heeft geholpen, was zeer behulpzaam, niet alleen bij het maken van een mooi ontwerp, maar ook bij het maken van slimme keuzes om binnen ons budget te blijven.
De monteurs hebben de keuken netjes gemonteerd. Echte vakmensen die al jarenlang voor ASTO werken. Kortom, een hele fijne ervaring. Wellicht dat we hier in de toekomst ook zullen slagen voor een nieuwe badkamer."
"Professioneel advies met oog voor onze wensen"
"We zijn ontzettend tevreden over de service die we hebben gekregen. De adviseur nam echt de tijd voor ons, luisterde goed naar onze wensen en dacht actief mee over de indeling en stijl van de keuken. Hij was vriendelijk, geduldig en professioneel, en we voelden ons vanaf het eerste moment serieus genomen."
Beoordeel ons en deel jouw ervaring met ASTO
Help toekomstige klanten met jouw beoordeling.
Laat een review achter"Van showroom tot oplevering: een zorgeloos proces"
We hebben echt een eyecatcher en een fijne plek waar we met het hele gezin aan "leven"; ontbijt, lunch, diner en voor een borrel met vrienden!"
"Vakmanschap en klantvriendelijkheid gecombineerd"
"Ontzettend bekwaam, vriendelijk, men neemt de tijd om tot een goed resultaat te komen. Planning zoals afgesproken uit gevoerd. Montage zeer deskundig en netjes uitgevoerd. Service heel netjes en op je wordt goed geïnformeerd."