Reviews en ervaringen

Ervaringen van onze klanten

Scroll voor meer

Het uitzoeken van een nieuwe keuken is een heel avontuur. Er komt nogal wat bij kijken en het draait om de juiste (persoonlijke) keuzes. Lees hier hoe anderen hun aankoop hebben ervaren. Uiteraard nodigen wij onze klanten uit om hier hun ervaring te delen. Hier kunnen wij van leren en onze service continue blijven verbeteren! Want we gaan voor de hoogste klanttevredenheid!

Dick

"Hele mooi showroom, deskundig en prettig advies, goede kwaliteit"

"We hebben vorig jaar na de zomer onze nieuwe keuken uitgezocht en samengesteld bij ASTO. Onze ervaring, zowel in de showroom als bij de montage, is zeer positief.

 

De showroom is mooi en ruimtelijk opgezet en sluit qua stijl goed aan bij onze smaak. De adviseur die ons heeft geholpen, was zeer behulpzaam, niet alleen bij het maken van een mooi ontwerp, maar ook bij het maken van slimme keuzes om binnen ons budget te blijven.

De monteurs hebben de keuken netjes gemonteerd. Echte vakmensen die al jarenlang voor ASTO werken. Kortom, een hele fijne ervaring. Wellicht dat we hier in de toekomst ook zullen slagen voor een nieuwe badkamer."

asto_reviews_ (4)
Djon van der Meulen

"Professioneel advies met oog voor onze wensen"

"We zijn ontzettend tevreden over de service die we hebben gekregen. De adviseur nam echt de tijd voor ons, luisterde goed naar onze wensen en dacht actief mee over de indeling en stijl van de keuken. Hij was vriendelijk, geduldig en professioneel, en we voelden ons vanaf het eerste moment serieus genomen."

asto_reviews_ (3)
showroom_ASTO_Rotterdam_01

Beoordeel ons en deel jouw ervaring met ASTO

Help toekomstige klanten met jouw beoordeling.

Laat een review achter
Dolf Mook

"Van showroom tot oplevering: een zorgeloos proces"

"Inmiddels al onze tweede keuken hier gekocht en wederom heel goed geslaagd. Michael heeft ons perfect geholpen en goed geadviseerd. In twee bezoeken aan de showroom hebben we het hele proces doorlopen en heeft hij ons met alle keuzes op weg geholpen, met als resultaat een waanzinnige keuken! Ook qua planning, afstemming met de aannemer en levering ging het allemaal naar wens, keurig geregeld. De uiteindelijke montage door ASTO was boven verwachting; keurige gasten, in twee dagen volledig opgebouwd, geïnstalleerd en afgewerkt, gelukkig waren alle componenten compleet én zonder schade.

We hebben echt een eyecatcher en een fijne plek waar we met het hele gezin aan "leven"; ontbijt, lunch, diner en voor een borrel met vrienden!"
asto_reviews_ (2)
De heer D. Alphenaar

"Vakmanschap en klantvriendelijkheid gecombineerd"

"Ontzettend bekwaam, vriendelijk, men neemt de tijd om tot een goed resultaat te komen. Planning zoals afgesproken uit gevoerd. Montage zeer deskundig en netjes uitgevoerd. Service heel netjes en op je wordt goed geïnformeerd."

asto_reviews_ (1)_