Bekijk de veelgestelde vragen en adviezen
FAQ badkamerHieronder vind je een handig overzicht van veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden over jouw nieuwe badkamer, verdeeld in vijf overzichtelijke stappen. Als jouw vraag hier niet tussen staat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Kennismaking en wensen bespreken
Natuurlijk! We plannen graag een afspraak met je in. Dit kan telefonisch via 010 - 44 30 210 of via ons onlineformulier.
Onze showroom is 6 dagen in de week geopend. Bekijk onze reguliere openingstijden hieronder.
Reguliere openingstijden
Maandag | 09.30 – 17.30 uur |
Dinsdag | 09.30 – 17.30 uur |
Woensdag | 09.30 – 17.30 uur |
Donderdag | 09.30 – 17.30 uur |
Vrijdag | 09.30 – 17.30 uur |
Zaterdag | 10.00 – 17.00 uur |
Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je de keuzehulp. Vul deze in.
Hoe kun je het beste voorbereiden op de afspraak?
1. Laat je online inspireren via Pinterest.
Heb je een account? Maak een bord aan voor je keuken, badkamer en/of woonvloer. Dit bord kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.
Heb je geen Pinterest account? Sla dan de afbeelding die je mooi vindt op, upload de afbeelding in de keuzehulp.
2. Vul thuis alvast de keuzehulp in, de link vind je in de afspraakbevestiging.
Waar vind je het e-mailadres van jouw adviseur? Deze kun je terugvinden op het voorblad van je offerte/order. Je kan ook een e-mail sturen naar info@asto.nl, dan zorgen dat wij dat de mail bij de juiste adviseur terecht komt.
Nog geen afspraak gepland? Bel 010 - 44 30 210. De keuzehulp is er voor zowel de keuken als badkamer.
Let op: Je dient dan ook zelf de plaatsing van de badkamer te regelen. Koop je deze bij ons? Dan stemmen wij dit af met de aannemer en de ontwikkelaar.
Kies je ervoor om het in eigen beheer te houden? Dan moet je na oplevering van je woning alles zelf afstemmen met eigen leveranciers. Wat houdt dit in? Bij bouwkundige aanpassingen kun je denken aan het leggen van een dekvloer of het metselen van een extra muurtje. Een loodgieter verplaatst de waterleidingen voor je. En de elektricien verzorgt extra aansluitpunten. Met de schaarse beschikbaarheid van vaklieden is het natuurlijk fijn als ASTO dit allemaal voor je regelt. Ook is alles klaar op het moment dat je de woning in gebruik neemt.
Rondleiding door onze showroom
Onze showroom is 6 dagen in de week geopend. Via deze link vind je de actuele openingstijden.
Reguliere openingstijden
Maandag | 09.30 – 17.30 uur |
Dinsdag | 09.30 – 17.30 uur |
Woensdag | 09.30 – 17.30 uur |
Donderdag | 09.30 – 17.30 uur |
Vrijdag | 09.30 – 17.30 uur |
Zaterdag | 10.00 – 17.00 uur |
In één dag je sanitair, tegels en keuken regelen. Ja, het kan! Geen stress van reistijd; bij ons vind je alles onder één dak. Ons vaste assortiment bestaat o.a.: Villeroy & Boch, Grohe, Baderie, Mosa, SieMatic, Schröder, LEICHT, vtwonen, Quooker, Celcius, Pelgrim, Siemens, Miele, Gaggenau, Neff en AEG. In totaal vind je ongeveer 60 merken in onze showroom!
In onze showroom zijn alleen diverse schoonmaakproducten op voorraad. De overige artikelen kunnen we voor je bestellen. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op via 010 - 44 30 210.
Samen jouw droombadkamer ontwerpen
Samen gaan we aan de slag met het concretiseren van jouw keukenontwerp. Onze adviseur neemt de afmetingen van je huis als uitgangspunt en helpt je bij het kiezen van de juiste materialen en apparatuur. We zorgen ervoor dat elk detail van het ontwerp aansluit bij jouw huis en wensen. Het resultaat is een gedetailleerde 3D-tekening die je toekomstige keuken tot in de puntjes weergeeft.
Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je de keuzehulp. Vul deze in.
Hoe kun je het beste voorbereiden op de afspraak?
1. Laat je online inspireren via Pinterest.
Heb je een account? Maak een bord aan voor je keuken, badkamer en/of woonvloer. Dit bord kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.
Heb je geen Pinterest account? Sla dan de afbeelding die je mooi vindt op, upload de afbeelding in de keuzehulp.
2. Vul thuis alvast de keuzehulp in, de link vind je in de afspraakbevestiging.
Koop je een badkamer in een nieuwbouwproject waar wij aangesloten zijn als projectleverancier? Dan plaatst in de meeste gevallen de aannemer de tegels. Koop je als particulier (en dus niet via een nieuwbouwproject) bij ons een badkamer, dan laat je de tegels plaatsen door een specialist die je zelf kiest.
Levering
Heb je een badkamer gekocht in onze showroom? Dan leveren we alle materialen die je hebt uitgekozen. De installatie laat je doen door je eigen aannemer. Uiteraard staan wij voor je klaar om jouw project soepel te laten verlopen.
Let op: de keuken staat los van het nieuwbouwproces. Voor deze servicepunten staan wij direct voor je klaar.
Nazorg & garantie
Er moet herstel plaatsvinden in mijn badkamer of woonvloer en ik weet niet welke voeg er is gebruikt. Waar kan ik dit vinden?
Neem contact met ons op via 010 - 44 30 210. Je kunt ook een e-mail sturen naar tegels@dhomus.nl met daarin zoveel mogelijk gegevens, zoals referentienummer, project, bouwnummer en plaats. Dan kijken wij dit voor graag voor je na.
Wij adviseren om het bad na gebruik droog te wrijven om kalkaanslag tegen te gaan en het bad in een goede staat te houden. Gebruik voor het reinigen van je bad géén schuursponsjes of schuurmiddel. Ook het gebruik van oplosmiddelen, reinigingsmiddelen met zuur of antikalk raden wij af.
Gebruik voor het reinigen van je chromen kraan géén schuursponsjes of schuurmiddel. Ook het gebruik van oplosmiddelen, reinigingsmiddelen met zuur, antikalk, schoonmaakazijn of andere reinigingsmiddelen met azijn raden wij af. Reinig de kraan met een klein beetje zeep en een vochtige doek. Kalkvlekken kun je voorkomen door de kraan na gebruik af te drogen.
Daarnaast kun je een chroompolish gebruiken voor een glanzende uitstraling en beperking van kalkaanslag.
Service melden
We helpen je graag verder!
Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen, voorzien van antwoorden, voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je direct contact met onze service afdeling? Neem dan contact op per e-mail via service@dhomus.nl of bel 010 - 44 30 210. Onze service afdeling is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.30 tot 17.30 uur.
Direct een gebrek, storing of schade melden? Bezoek dan onze service pagina!