Bekijk de veelgestelde vragen en adviezen
FAQ tegelsHieronder vind je een handig overzicht van veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden over jouw nieuwe woonvloer, verdeeld in vijf overzichtelijke stappen. Als jouw vraag hier niet tussen staat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Kennismaking en wensen bespreken
Onze showroom is 6 dagen in de week geopend. Via deze link vind je de actuele openingstijden.
Reguliere openingstijden
Maandag | 09.30 – 17.30 uur |
Dinsdag | 09.30 – 17.30 uur |
Woensdag | 09.30 – 17.30 uur |
Donderdag | 09.30 – 17.30 uur |
Vrijdag | 09.30 – 17.30 uur |
Zaterdag | 10.00 – 17.00 uur |
Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je de keuzehulp. Vul deze in.
Hoe kun je het beste voorbereiden op de afspraak?
1. Laat je online inspireren via Pinterest.
Heb je een account? Maak een bord aan voor je keuken, badkamer en/of woonvloer. Dit bord kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.
Heb je geen Pinterest account? Sla dan de afbeelding die je mooi vindt op, upload de afbeelding in de keuzehulp.
2. Vul thuis alvast de keuzehulp in, de link vind je in de afspraakbevestiging.
Nog geen afspraak gepland? Bel 010 - 44 30 210. De keuzehulp is er voor de keuken en/of badkamer.
Let op: Je dient dan ook zelf de plaatsing van de keuken te regelen. Koop je dit bij ons? Dan stemmen wij dit af met de aannemer en de ontwikkelaar.
Heb je een prachtige badkamer gevonden bij ons? Dan checken wij je wensen en kijken of die bouwkundig gerealiseerd kunnen worden. Als dit mogelijk is dan berekenen wij meteen de bijbehorende bouwkundige aanpassingen aan de hand van je gekozen ontwerp.
Kies je ervoor om het in eigen beheer te houden? Dan moet je na oplevering van je woning alles zelf afstemmen met eigen leveranciers. Wat houdt dit in? Bij bouwkundige aanpassingen kun je denken aan het leggen van een dekvloer of het metselen van een extra muurtje. Een loodgieter verplaatst de waterleidingen voor je. En de elektricien verzorgt extra aansluitpunten. Met de schaarse beschikbaarheid van vaklieden is het natuurlijk fijn als Huysinc dit allemaal voor je regelt. Ook is alles klaar op het moment dat je de woning in gebruik neemt.
Rondleiding door onze showroom
Onze showroom is 6 dagen in de week geopend. Via deze link vind je de actuele openingstijden.
Reguliere openingstijden
Maandag | 09.30 – 17.30 uur |
Dinsdag | 09.30 – 17.30 uur |
Woensdag | 09.30 – 17.30 uur |
Donderdag | 09.30 – 17.30 uur |
Vrijdag | 09.30 – 17.30 uur |
Zaterdag | 10.00 – 17.00 uur |
In één dag je sanitair, tegels en keuken regelen. Ja, het kan! Geen stress van reistijd; bij ons vind je alles onder één dak. Ons vaste assortiment bestaat o.a.: Villeroy & Boch, Grohe, Baderie, Mosa, SieMatic, Schröder, LEICHT, vtwonen, Quooker, Celcius, Pelgrim, Siemens, Miele, Gaggenau, Neff en AEG. In totaal vind je ongeveer 60 merken in onze showroom!
In onze showroom zijn alleen diverse schoonmaakproducten op voorraad. De overige artikelen kunnen we voor je bestellen. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op via 010 - 44 30 210.
Samen jouw droombadkamer ontwerpen
Samen gaan we aan de slag met het concretiseren van jouw tegel keuzes. Onze adviseur neemt de afmetingen van je huis als uitgangspunt en helpt je bij het kiezen van de juiste materialen en apparatuur. We zorgen ervoor dat elk detail van het ontwerp aansluit bij jouw huis en wensen. Het resultaat is een gedetailleerde 3D-tekening die je toekomstige keuken tot in de puntjes weergeeft.
Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je de keuzehulp. Vul deze in.
Hoe kun je het beste voorbereiden op de afspraak?
1. Laat je online inspireren via Pinterest.
Heb je een account? Maak een bord aan voor je keuken, badkamer en/of woonvloer. Dit bord kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.
Heb je geen Pinterest account? Sla dan de afbeelding die je mooi vindt op, upload de afbeelding in de keuzehulp.
2. Vul thuis alvast de keuzehulp in, de link vind je in de afspraakbevestiging.
De sanitairadviseur kan een monsterstaal voor je aanvragen. Je kunt hem of haar een mail sturen met jouw vraag.
Levering
Koop je een woonvloer in een nieuwbouwproject waar wij aangesloten zijn als projectleverancier? Dan plaatsen wij in de meeste gevallen ook de tegels. In andere gevallen verzorgt de aannemer dit. Koop je als particulier (en dus niet via een nieuwbouwproject) bij ons een woonvloer, dan laat je de tegels plaatsen door een specialist die je zelf kiest. Uiteraard staan wij in alle gevallen voor je klaar om jouw project soepel te laten verlopen.
Let op: de keuken staat los van het nieuwbouwproces. Voor deze servicepunten staan wij direct voor je klaar.
Nazorg & garantie
Er moet herstel plaatsvinden in mijn badkamer of woonvloer en ik weet niet welke voeg er is gebruikt. Waar kan ik dit vinden?
Neem contact met ons op via 010 - 44 30 210. Je kunt ook een e-mail sturen naar tegels@dhomus.nl met daarin zoveel mogelijk gegevens, zoals referentienummer, project, bouwnummer en plaats. Dan kijken wij dit voor graag voor je na.
Service melden
We helpen je graag verder!
Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen, voorzien van antwoorden, voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je direct contact met onze service afdeling? Neem dan contact op per e-mail via service@dhomus.nl of bel 010 - 44 30 210. Onze service afdeling is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.30 tot 17.30 uur.
Direct een gebrek, storing of schade melden? Bezoek dan onze service pagina!