Bekijk de veelgestelde vragen en adviezen
FAQ keukenHieronder vind je een handig overzicht van veelgestelde vragen en bijbehorende antwoorden over jouw nieuwe keuken, verdeeld in vijf overzichtelijke stappen. Als jouw vraag hier niet tussen staat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Kennismaking en wensen bespreken
Onze showroom is 6 dagen in de week geopend. Via deze link vind je de actuele openingstijden.
Reguliere openingstijden
Maandag | 09.30 – 17.30 uur |
Dinsdag | 09.30 – 17.30 uur |
Woensdag | 09.30 – 17.30 uur |
Donderdag | 09.30 – 17.30 uur |
Vrijdag | 09.30 – 17.30 uur |
Zaterdag | 10.00 – 17.00 uur |
Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je de keuzehulp. Vul deze in.
Hoe kun je het beste voorbereiden op de afspraak?
1. Laat je online inspireren via Pinterest.
Heb je een account? Maak een bord aan voor je keuken, badkamer en/of woonvloer. Dit bord kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.
Heb je geen Pinterest account? Sla dan de afbeelding die je mooi vindt op, upload de afbeelding in de keuzehulp.
2. Vul thuis alvast de keuzehulp in, de link vind je in de afspraakbevestiging.
Waar vind je het e-mailadres van jouw adviseur? Deze kun je terugvinden op het voorblad van je offerte/order. Je kan ook een e-mail sturen naar info@asto.nl, dan zorgen dat wij dat de mail bij de juiste adviseur terecht komt.
Nog geen afspraak gepland? Bel 010 - 44 30 210
Let op: Je dient dan ook zelf de plaatsing van de keuken te regelen. Koop je dit bij ons? Dan stemmen wij dit af met de aannemer en de ontwikkelaar.
Kies je ervoor om het in eigen beheer te houden? Dan moet je na oplevering van je woning alles zelf afstemmen met eigen leveranciers. Wat houdt dit in? Bij bouwkundige aanpassingen kun je denken aan het leggen van een dekvloer of het metselen van een extra muurtje. Een loodgieter verplaatst de waterleidingen voor je. En de elektricien verzorgt extra aansluitpunten. Met de schaarse beschikbaarheid van vaklieden is het natuurlijk fijn als ASTO dit allemaal voor je regelt. Ook is alles klaar op het moment dat je de woning in gebruik neemt.
Rondleiding door onze showroom
Onze showroom is 6 dagen in de week geopend. Via deze link vind je de actuele openingstijden.
Reguliere openingstijden
Maandag | 09.30 – 17.30 uur |
Dinsdag | 09.30 – 17.30 uur |
Woensdag | 09.30 – 17.30 uur |
Donderdag | 09.30 – 17.30 uur |
Vrijdag | 09.30 – 17.30 uur |
Zaterdag | 10.00 – 17.00 uur |
In één dag je sanitair, tegels en keuken regelen. Ja, het kan! Geen stress van reistijd; bij ons vind je alles onder één dak. Ons vaste assortiment bestaat o.a.: Villeroy & Boch, Grohe, Baderie, Mosa, SieMatic, Schröder, LEICHT, vtwonen, Quooker, Celcius, Pelgrim, Siemens, Miele, Gaggenau, Neff en AEG. In totaal vind je ongeveer 60 merken in onze showroom!
In onze showroom zijn alleen diverse schoonmaakproducten op voorraad. De overige artikelen kunnen we voor je bestellen. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op via 010 - 44 30 210.
Samen jouw droomkeuken ontwerpen
Samen gaan we aan de slag met het concretiseren van jouw keukenontwerp. Onze adviseur neemt de afmetingen van je huis als uitgangspunt en helpt je bij het kiezen van de juiste materialen en apparatuur. We zorgen ervoor dat elk detail van het ontwerp aansluit bij jouw huis en wensen. Het resultaat is een gedetailleerde 3D-tekening die je toekomstige keuken tot in de puntjes weergeeft.
Na het maken van een afspraak ontvang je een bevestigingsmail. In deze mail vind je de keuzehulp. Vul deze in.
Hoe kun je het beste voorbereiden op de afspraak?
1. Laat je online inspireren via Pinterest.
Heb je een account? Maak een bord aan voor je keuken, badkamer en/of woonvloer. Dit bord kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.
Heb je geen Pinterest account? Sla dan de afbeelding die je mooi vindt op, upload de afbeelding in de keuzehulp.
2. Vul thuis alvast de keuzehulp in, de link vind je in de afspraakbevestiging.
De keukenwand betegelen we na oplevering, als we ook de keuken plaatsen.
Onderhoudsadviezen voor jouw nieuwe keuken

Oplevering & montage
Ja, dat kan zeker. Het inmeten vindt plaats nadat je de bestelling hebt geplaatst. Het inmeten is een belangrijk onderdeel van het proces. Tijdens het inmeten controleren wij of dat de aansluitpunten op de juiste positie zijn aangebracht en of dat de hoeken haaks zijn.
Om een inmeetafspraak te maken kun je contact opnemen met de afdeling planning via 010 - 44 30 210. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.30 uur tot 17.30 uur
Zodra je weet wanneer jouw woning wordt opgeleverd kun je ons bellen voor een afspraak via 010 - 44 30 210. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:30 tot 17:30 uur.
We stemmen samen een week af waarin we de keuken bij jou gaan plaatsen. We plannen dit vervolgens in en informeren je op welke datums de keuken geleverd en geplaatst zal worden.
De hoogte van je keuken kun je terugvinden op de tekeningen (zie vooraanzichten) en de orderbon.
Een dag voor levering na 15.00 uur ontvang je van onze logistieke dienstverlener een bericht met het tijdsleverblok waarin de keuken geleverd zal worden.
Heb je een vraag? Bel 010 - 44 30 210. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:30 tot 17:30 uur
Heb je een vraag? Bel 010 - 44 30 210. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:30 tot 17:30 uur
Let op: de keuken staat los van het nieuwbouwproces. Voor deze servicepunten staan wij direct voor je klaar.
Nazorg & garantie
De belangrijkste en meest praktische adviezen voor het gebruik en onderhoud van jouw nieuwe keuken hebben we gebundeld in het document 'Gebruiks- en onderhoudsadviezen keuken. Bekijk hier alle tips en adviezen.
Onze algemene leveringsvoorwaarden vind je via deze link.
Keukenmeubelen en montage: 5 jaar volledige garantie
Werkbladen: 1 jaar volledige garantie met uitzondering van houten werkbladen
Apparatuur: 2 jaar volledige garantie, aanvullende garantie fabrikant mogelijk
Accessoires (o.a.) verlichting: Fabrieksgarantie wisselend per leverancier
** In het onderhoudsboekje wordt ook aangegeven wat niet onder bovenstaande garantie valt (bijvoorbeeld gebruikersschade).
Je hebt standaard 2 jaar fabrieksgarantie op de keukenapparatuur. Bij veel merken kun je de garantie verlengen als je jouw apparaten registreert op hun website.
ATAG | 10 of 5 jaar
Bij aankoop van 4 apparaten of meer kun je de garantie 6 jaar verlengen boven op de standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Bij ons warenhuys ontvang je nog eens extra 2 jaar garantie! Dat betekent 10 jaar garantie op je ATAG-apparatuur! Registreer dit via de ATAG-website.
Koop je 3 of minder apparaten van ATAG? Dan kun je de garantie verlengen met 3 jaar. Registreer je aankoop binnen 30 dagen via de ATAG-website.
AEG | 5 jaar
Bij aankoop van 4 apparaten of meer kun je de garantie 3 jaar verlengen boven op de standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
Registreer jouw keukenapparatuur via de AEG-website.
Pelgrim | 8 of 5 jaar
Bij aankoop van 4 apparaten of meer kun je de garantie 6 jaar verlengen boven op de standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
Koop je 3 of minder apparaten van Pelgrim? Dan kun je de garantie verlengen met 3 jaar. Registreer je apparaten binnen 30 dagen na levering/montage via de Pelgrim-website.
ETNA | 5 jaar
Bij aankoop van 4 apparaten of meer kun je de garantie 3 jaar verlengen boven op de standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
Registreer jouw keukenapparatuur via de ETNA-website.
Gaggenau | 5 jaar
Bij gelijktijdige aanschaf van 4 of meer Gaggenau inbouwapparaten biedt Gaggenau je vijf jaar garantie aan. Dat houdt in dat je maar liefst drie jaar extra zekerheid ontvangt boven op de standaardtermijn van 2 jaar. Registreer je apparaten via de Gaggenau-website.
Siemens | 5 jaar
Heb je meer dan 4 inbouwapparaten van Siemens in jouw keuken? Dan ontvang je 3 jaar extra garantie bovenop de 2 jaar wettelijke fabrieksgarantie. Dat is in totaal 5 jaar zorgeloos genieten van jouw inbouwapparatuur. Registreer de apparaten via de Siemens-website.
NEFF | 5 jaar
Heb je meer dan 4 inbouwapparaten van Siemens in jouw keuken? Dan ontvang je 3 jaar extra garantie bovenop de 2 jaar wettelijke fabrieksgarantie. Dat is in totaal 5 jaar zorgeloos genieten van jouw inbouwapparatuur. Registreer de apparaten via de NEFF-website.
Bosch | 5 jaar
Je komt in aanmerking voor de verlengde garantietermijn wanneer je 4 of meer inbouwapparaten uit verschillende productgroepen tegelijk hebt aangeschaft. Registreer de apparaten binnen 3 maanden na levering/montage online via de Bosch-website.
Miele | 5 jaar
Bij aanschaf van vier of meer Miele-inbouwapparaten krijg je verlengde Garantie van Miele cadeau*. Dat betekent 5 jaar lang zekerheid op jouw nieuwe apparaten. Verzilver de verlengde garantie via de Miele website.
Koop je minder dan 4 Miele-apparaten? Dan kun je ook een servicecertificaat aanschaffen. Registreer je keukenapparatuur binnen 3 maanden na levering/montage, dan ontvang je 5 jaar garantie. Lees de voorwaarden op de Miele-website.
Vragen over je keukenapparatuur?
Bel de leverancier via het onderstaande telefoonnummer.
Leverancier | Telefoonnummer | Website |
AEG | 0172-468468 | www.aeg.nl |
Atag | 088-8821801 | www.atag.nl |
Bauknecht | 076-5306400 | www.bauknecht.nl |
Etna | 088-8821803 | www.hps.nl |
Gaggenau | 088 424 4030 | www.gaggenau.nl |
Novy | 088-0119110 | www.novynederland.nl |
Liebherr | 0297-239955 | www.buram.nl |
Miele | 0347-378888 | www.miele.nl |
Pelgrim | 088-8821802 | www.hps.nl |
Siemens | 088-4244020 | www.siemens.nl |
Whirlpool | 076-5306400 | www.whirlpool.nl |
Je kunt deze melding rechtstreeks bij de betreffende fabrikant van het keukenapparatuur aanmelden. Zij kunnen in de meeste gevallen meteen een afspraak inplannen om de storing te verhelpen. Bekijk hiervoor de telefoonnummers van de leveranciers.
Leverancier | Telefoonnummer | Website |
AEG | 0172-468468 | www.aeg.nl |
Atag | 088-8821801 | www.atag.nl |
Bauknecht | 076-5306400 | www.bauknecht.nl |
Etna | 088-8821803 | www.hps.nl |
Gaggenau | 088 424 4030 | www.gaggenau.nl |
Novy | 088-0119110 | www.novynederland.nl |
Liebherr | 0297-239955 | www.buram.nl |
Miele | 0347-378888 | www.miele.nl |
Pelgrim | 088-8821802 | www.hps.nl |
Siemens | 088-4244020 | www.siemens.nl |
Whirlpool | 076-5306400 | www.whirlpool.nl |
In het geval van gevolgschade adviseren we dit te melden bij je verzekeringsmaatschappij. Na het maken van een servicemelding bij onze service afdeling, nemen we contact met je op en zullen we de melding verder in behandeling nemen. Een melding maak je door jouw contactgegevens en foto’s te mailen naar service@dhomus.nl. Vermeld in het onderwerp dat het om een lekkage gaat.
Wanneer je, na bijvoorbeeld een onverhoopt schadegeval, een keukenonderdeel wenst te bestellen, dan kun je een melding maken op onze website. Ook voor een uitbreiding van je keuken kun je terecht bij onze serviceafdeling. Onze collega’s van de serviceafdeling nemen contact met je op als er aanvullende informatie nodig is. Zodra alle gegevens bekend zijn en er navraag bij de fabrikant is gedaan, kunnen we je een offerte toesturen.
Keukenapparatuur
Wil je onderdelen ten behoeve van apparatuur bestellen? Dan kun je vaak rechtstreeks bij de fabrikant van het apparaat terecht. Bekijk hiervoor de telefoonnummers van de leveranciers.
Leverancier | Telefoonnummer | Website |
AEG | 0172-468468 | www.aeg.nl |
Atag | 088-8821801 | www.atag.nl |
Bauknecht | 076-5306400 | www.bauknecht.nl |
Etna | 088-8821803 | www.hps.nl |
Gaggenau | 088 424 4030 | www.gaggenau.nl |
Novy | 088-0119110 | www.novynederland.nl |
Liebherr | 0297-239955 | www.buram.nl |
Miele | 0347-378888 | www.miele.nl |
Pelgrim | 088-8821802 | www.hps.nl |
Siemens | 088-4244020 | www.siemens.nl |
Whirlpool | 076-5306400 | www.whirlpool.nl |
Service melden
We helpen je graag verder!
Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen, voorzien van antwoorden, voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je direct contact met onze service afdeling? Neem dan contact op per e-mail via service@dhomus.nl of bel 010 - 44 30 210. Onze service afdeling is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.30 tot 17.30 uur.
Direct een gebrek, storing of schade melden? Bezoek dan onze service pagina!